Yönetim Kurulu Başkanı'nın Mesajı

İstanbul doğumlu genç iş kadını Elif Kırgıç, 2012 yılında hizmete başlayan Sonic Turizm’in Yönetim Kurulu Başkanı. Turizm sektöründe faaliyetlerini sürdüren Ergüder, İstanbul Üniversitesi Sosyoloji ve Açıköğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümleri’nde eğitimlerine devam ediyor.

Elif Kırgıç Sonic Turizm’in faaliyetlerini şöyle özetliyor: “Sonic olarak dünya merkezli çalıyoruz. Vize işlemlerinizden biletlere, araç kiralamadan otellere, doğa tatillerinden kültür gezilerine, fuar organizasyonlarından toplantılara; özetle, mavi noktadan dünyanın her noktasına hizmet sunuyoruz. Müşteri memnuniyeti odaklı çalıştığımız için VIP hizmetlerimizin sınırını tamamen tüketicilerimiz belirliyor.

Öte yandan iş dünyasının uluslararası platformdaki bürokratik engellerini de çözerek gücümüze güç katmaya devam ediyoruz. VIP turlarımızda otelimizi de, transferimizi de, rehberimizi de kendimiz ayarlıyoruz. Sonic dünyanın 165 noktasına ulaşıyor. Dünya genelinde 195 bin otel ile çalışıyoruz. Ulaşımdan konaklamaya   7 /24 hizmet veriyoruz.”

“Sonic, bir inci tanesi kadar kıymetli olsun istiyoruz”

“Sonic Turizm, dünyanın neresinde olursa olsun Türkiye’yi görmek isteyen, sanatı, kültürü sporu, doğası ve deniziyle Türkiye coğrafyasını tanımak isteyen herkese kapılarını açıyor. Hedefimiz, Türkiye’yi, dünyaya tanıtmak. 81 ilin her noktasına tercih edilen hava, kara veya deniz araçlarıyla ulaşım sağlıyoruz.”

2016 hedeflerini sorduğumuz Ergüder; “Temel hedefimiz dünyanın turizmde özlenen, istenen ve gönüllerde yer bulan inci tanesi olmak. Sonic olarak bir inci tanesi kadar kıymetli olmak istiyoruz. 2016’da sosyal sorumluluk alanında da plan ve projelerim olacak. Sonic olarak işbirlikçilerin de dâhil olduğu eğitim alanında projeler gerçekleştireceğiz.’’ diyor.

Elif Kırgıç

Yönetim Kurulu Başkanı

Lütfen aramak istediğinizi yazınız.